HOME

Wednesday, September 26, 2012

Catuaba Untuk Kesihatan Seksual Lelaki

100% HERBA ASLI YANG BOLEH MEMBANTU MERAWAT MASALAH LEMAH SYAHWAT, KENCING MANIS, DARAH TINGGI, KARDIOVASKULAR, MASALAH PROSTAT, BATU KARANG, GOUT, BUAH PINGGANG DLL.

Catuaba (disebut [ka.two.'ava]) atau nama saintifiknya erythroxylum catuaba, adalah merupakan sejenis tumbuhan Hutan Hujan Khatulistiwayang terdapat di hutan Brazil. Dalam Bahasa Guarani ia bermaksud "what gives strength to the Indian". Ia digunakan sebagai aphrodisiac dan dalam beberapa sudut digunakan juga untuk menolak jangkitan HIV disamping mengatasi masalah depresi. 

Puak India Tupi di Lembah Amazon sejak beberapa generasi telah mendapat kesan daripada ekstrak tumbuhan Catuaba dengan mengalakkan pembesaran zakar sekali ganda. Didapati juga lelaki yang mengamalkan pengambilan Catuaba boleh bertahan lebih dari dua jam tanpa ejakulasi disamping mempunyai tahap kesuburan yang lebih tinggi dan kekuatan seks seperti orang muda walaupun sudah berusia lanjut. 

Adalah didapati puak Tubi memilikki kepanjangan zakar purata 8 inci (20cm) sehingga mereka mendapat gelaran puak orang gajah Amazon.

Brazilian Catuaba dirumus dan mengandungi bahan-bahan berikut: Catuaba, Cordyceps, Saw Palmetto, Ekstrak Biji Labu, Buah Peach, Serbuk Epal, Tribulus Terrestris, Horny Goat & Fruktose.

KELEBIHAN DAN FUNGSI

Pengambilan sachet Pertama  dan Kedua : tindak balas memberi tahap kepuasan yang lebih kepada isteri yang sangat luar biasa. 

Pengambilan sachet Ketiga dan Keempat : Boleh membantu lelaki melilikki diameter zakar yang BESAR dan PANJANG serta meningkatkan keupayaan seksual. 

Pengambilan sachet seterusnya : 
  • Mengalakkan pembesaran zakar
  • membantu lelaki membesarkan saiz zakar dan panjang disamping meningkatkan keupayaan seksual
  • Memberi kekuatan dan kesihatan lelaki seterusnya tenaga kepada lelaki
  • Boleh merawat mati pucuk (ED), ejakulasi pramatang (PE) dan disfungsi seksual lelaki
  • Boleh menyeimbangkan hormon dalam tubuh & mengalakkan rembesan testeron (hormon lelaki)
  • Boleh mengalakkan peredaran darah seterusnya mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular
  • Merawat Hyperplasia Prostatik Benigna (BPH) dan kerap membuang air kecil waktu malam.
  • Boleh meningkatkan sistem imunisasi badan, DAN
  • Boleh menguatkan daya ingatan walupun dalam usia lanjut. 

CARA MENGGUNAKANNYA 

Tuang 1 sachet ke bawah lidah dan kemam selama lebih kurang 30 saat sebelum telan dan minum air. 
Dalam tempoh 2 jam selepas mengambil Catuaba Elak dari minum kopi, Teh, Nescafe atau menghisap Rokok bagi mendapat kesan maksimum.


Lelaki yang berusia 50 tahun ke bawah ambil 1 sachet sekali dalam tempoh 3 hari.
Lelaki yang berusia lebih 50 tahun ambil 1 sachet dalam tempoh 2 hari. 

NOTA: Wanita juga boleh menggunakannya tetapi dalam dos yang lebih rendah.

TESTIMONI : saya sendiri sudah menggunakannya dan dapat merasakan kesan selepas sachet kedua. Alat kelamin mudah teransang dan bangkit disamping terasa kerasnya. Tanda alat kelamin sihat ialah ia bangun di awal pagi sebelum anda sendiri terjaga kerana pada waktu itu hormon testeron dirembes dengan banyak yang meransang bangkitnya alat kelamin. Oleh alat kelamin anda adalah normal jika anda jaga dari tidur dan mendapati alat kelamin anda sudah tegang. 

PERINGATAN : Setiap orang mempunyai kesan tindakbalas yang berbeza. Sama juga sesuatu ubat itu tidak mampu menyembuhkan setiap manusia kerana penerimaan tubuh terhadap ubat tersebut.  

  


1 comment:

Anonymous said...

Bu blog kurduğunuz için teşekkür ederiz. Üzgünüm bahsedilen Dr hakkında herhangi imformation yok am